Tuesday 3 December 2013

Baju Renang Muslimah

Hihi... Arini saja je nak citer pasal weekend aritu... Saya memang dah lama nak cari baju renang yang menutup aurat betul2... bukannya cakap je muslimah, tapi atas ketat... model pun bukan main posing... dah tak nampak dah 'kemuslimahan'nya... hehe.. ade ke perkataan tu? :P

Saya dah lama cari tau... Sebab teringin sangat... Yang kat JJ mahal, RM200 ++... Pastu not so labuh pon... yang jumpe lain-lain pun banyak tak menepati kriteria.... Tapi last month, ada la sepupu saya bagitau, die baru beli, and dia tunjuk gambar.. "Haa, akak nak macam ni!!"... hehe... excitedddd.. Tapi jauh yang amat kedainya... Kat Klang nuuuu... Nak beli online boleh je, tapi tak yakin dgn saiznya...

Last2, last Saturday, tekad jugak nak beli... hehe... Klang pun Klang laaa... sanggup je pegi.. hehe...



Tadaaaaa.... Hehe... Nilah baju renang baru sayaaa... hehe... Murah je, dalam RM100 ++... Tapi ni gambar dalam website die jela, nak pakai live belum berkesempatan lagi... hehe

Every set akan dapat tudung and cap macam dalam gambar tu... Tudung tu bila kita nak swimming, kita masukkan la kat dalam mcm dalam gambar tu... Baju dia very loose, even masuk tudung dalam pun, xdela smpi nmpk aset kite tu...

Baju dia ada dua jenis, ada yang bersambung seluar n baju die (macam rompers plak..hehe) and ada yang tak bersambung.... Mak saya amek yang tak bersambung... Yang tu tak byk sgt design... Jenuh nak mencari saiz and design... Saya amek yg sambung je... Lain dari yang lain... hehe...

Design pun banyak kat sana... Ada jugak yang corak penuh, and ada yang hitam je ada lining kaler2...

Kalau u all nak beli online pun boleehh!! pegi je kt website dorg ni http://www.islamicbajurenang.blogspot.com/... Tapi saya lagi suka pegi sendiri, pakai satu2.... Yang bestnya, kedai die ni every day bukak, dari 10am to 8pm... So weekend pn blh pegi... Oh, utk budak2 and remaja pn ada!




Tengokla anak saya posing.. Die pn sibuk2 nak try dgn mama and nenek... Yang budak2 pn ade tudung gak... Tapi saya xbeli la utk die... Bdk2 kang pakai kejap je kan...

Ingat Sunday tu terus nak pegi test... Hehe... exciteddd... Tapi anak demam pulak... So tak jadi la pegi... Tggu la 2 3 minggu lagi.. Hehe...

So kalau u all tengah mencari baju renang muslimah, sangat-sangat disarankan untuk beli kt situ okaayy!! Hehe... Tu je update daripada saya about my weekend... See u next time ^_^




Wafee
Shaklee ID: 1072565
wafeeshaklee@gmail.com
012-3772115 (SMS/Whatsapp)

No comments:

Post a Comment