Sunday 16 March 2014

Set Budget Shaklee

Salam semua! Terima kasih kerana sudi melawat blog saya... Harap anda berpuas hati dengan info-info yang saya sediakan ye :)

Malam ni saya nak share set-set budget dalam Shaklee ni... Set-set budget ni khas untuk mereka yang nak cuba-cuba dulu set-set ni, nak tengok betul-betul berkesan ke x kan... Macam saya dolu-dolu la tuuu... Hehe

Saya pun start dengan set budget slimming dulu... And Alhamdulillah, lepas dah cuba and rasa sendiri keberkesanannya, barulah saya tambah ESP pulak :)

Jemput tengok infographic-infographic yang saya dah sediakan di bawah ini ye :)










Dan ini pula set favourite saya, set slimming budget :)



Lecithin untuk membakar lemak. Dan alfalfa tu pulak untuk bawak lemak-lemak tu keluar dari badan kita :)

Untuk maklumat lanjut, atau FREE consultation, boleh lah hubungi saya ye :)



Wafee
Shaklee ID: 1072565
wafeeshaklee@gmail.com
012-3772115 (SMS/Whatsapp)

No comments:

Post a Comment