Saturday 15 March 2014

First Milestone dalam Shaklee

Alhamdulillaaah.... Hari ni saya nak share pencapaian pertama saya dalam Shaklee.... Hehe...

Pada bulan Feb, secara rasminya saya telah naik rank sebagai Supervisor, rank yang pertama dalam Shaklee... Alhamdulillaaah... Syukuurrr sangat... Penat lelah saya selama ni telah terbalas... Bukan senang nak senang.... Selagi kita tak rasa susah, selagi kita tak rasa seksa, memang kejayaan belum lagi milik kita...

Tapi, perjuangan saya belum selesai... Sekarang, misi saya adalah untuk membantu anak-anak saya pulak untuk rasa apa yang saya rasa... Walaupun apa yang saya dapat belum banyak, tapi it's a start... Semuanya mestilah bermula dengan langkah pertama kan? :)

Pegangan saya simple je... Setiap kali saya rasa susah, setiap kali saya menangis, saya akan mengingatkan diri saya, I'm on the right track... Kejayaan takkan datang bergolek kalau kita tak berusaha, betul tak?

Dengan rank Supervisor ini jugak, bermakna, bermulalah income saya daripada Shaklee sebanyak 4 angka :) Walaupun naik rank pada bulan Feb, tapi bonus baru masuk semalam... Sebab tula baru share arini... Hehe...


Bukan niat saya untuk menunjuk-menunjuk atau berlagak ke apa, niat saya just nak share and tunjuk pada you all, apa yang you all boleh dapat dengan Shaklee...

Pada mulanya saya rasa mustahil, rasa susah sangat, rasa macam jauhhhh lagi nak dapat macam ni, tapi Alhamdulillah, Allah permudahkan...

Semua ini juga hasil daripada guidance daripada secret group mummy saya... Happy sangat dapat kenal mereka... Mungkin memang dah tertulis yang saya akan kenal dan join dengan group ini :)

OK lah, now saya nak focus pada next ranking pulak... Kalau you all nak join saya, nak berjaya jugak dalam Shaklee ni, jangan malu jangan segan untuk contact saya ye... Saya akan guide anda sampai kita sama-sama berjaya k :)


Wafee
Shaklee ID: 1072565
wafeeshaklee@gmail.com
012-3772115 (SMS/Whatsapp)

No comments:

Post a Comment