Monday 10 March 2014

Promosi March 2014 - ESP!!!

Promosi bulan ni membuatkan saya rasa excited... Tau sebab apa? Sebab item yang dipromosikan bulan ni adalah ESP!!! Hehe... Sapa yang amek ESP ni memang tau la, ESP ni banyak kebaikannya...





Antaranya saya senarai di bawah ni yeee...


Nak hamil: memelihara dan memulihara rahim
Nak kurus: memberikan rasa kenyang berpanjangan
Semasa hamil: menguatkan rahim & membantu pembentukan otot baby
Nak sihat: memberi kesihatan yang menyeluruh
Untuk menyusu: menggalakkan penghasilan susu
Nak puasa: memberikan tenaga
Nak cantik: membuatkan kulit gebu, licin dan cerah

Alaaa, banyak sangat la kalau nak senaraikan semua... Huhu.. Tapi berdasarkan pengalaman saya sendiri, saya dah rasa sendiri dah no 2, no 5 dan no 6 tu...

Memang amek ESP ni, kita akan rasa kenyang lebih lama... Saya masih menyusu anak saya yang berumur 13 bulan... Jadi, biasanya, walaupun dah makan nasi goreng as breakfast, tapi dalam pukul 10 macam tu dah lapar balik dah... Tapi lepas amek ESP ni, Alhamdulillah memang sampai kol 12 pun tahan... ESP ni pun membantu sebab kalau saya tak sempat nak breakfast pun, tak rasa lapar...

Sebelum ni, kalau saya terlepas nak mkn breakfast, confirm sesi pertama mengepam saya, which is at 10am, susu kuranggg... Tapi bile dah start amek ESP ni, susu tetap maintain macam time perut kenyang... Hehe... So tak risau la boyfriend kecik saya tu kelaparan nanti... Huhu

Nak puasa pun senang... Sebelum ni, disebabkan menyusu jugak, sahur saya WAJIB amek nasi.. Kalau makan ringan2 je pun, confirm susu kurang and cepat lapar... Tapi sekarang, saya sahur dengan ESP jeee!! Tahan sampai berbuka babe....

So kesimpulannya memang saya dah jatuh cinta la dengan ESP ni... Hehe... Kalau travel pegi mana2 pun, mesti nak bawak... Teman sejati ni... Hehe..

ESP ni boleh juga digabungkan dengan produk-produk lain untuk kesan yang optimum:

ESP + ALFALFA: MILK BOOSTER
ESP + LECITHIN: SLIMMING
ESP + ZINC COMPLEX: BERPANTANG NORMAL/PEMBEDAHAN
ESP + VITA-E COMPLEX: UNTUK KULIT CANTIK!
ESP + MEALSHAKE: TAMBAH BERAT BADAN
ESP + OMEGA GUARD: PREGGY
ESP + GLA COMPLEX: KESUBURAN

So apa promosinya ye?? Ok, so bulan ni, promosi beli 6 percuma 1! Dan dengan setiap pembelian 6 ESP ini juga, selain daripada dapat 1 lagi ESP percuma, anda dapat penjimatan sehingga RM389, dapat free membership, daaaannnn, 15 April boleh terus dapat cash bonus terus ke dalam akaun anda!! Woww! Hebat kan promosi die?? Bukan susah pun yang, nak dapat promosi ni... Just kumpul order dari kawan-kawan, adik-beradik, sedara-mara ke.... Mesti blh dapat 6 orang untuk kongsi set ni...

Bagi anda yang nak beli 1, 2, 3, 4 atau 5 je, jangan risau... Boleh jugakkk... Just PM me for harga kawan-kawan yee :)

Wafee
Shaklee ID: 1072565
wafeeshaklee@gmail.com
012-3772115 (SMS/Whatsapp)


No comments:

Post a Comment