Monday 9 June 2014

Set asas kesihatan

Hari ni saya nak perkenalkan set basic untuk kesihatan kita... Set ini sesuai untuk semua lapisan umur... Tak kira lelaki ataupun perempuan... Boleh diambil oleh seisi keluarga...

Sesuai kalau you all saja nak cuba-cuba, atau nak memperbaiki atau menjaga kesihatan you all secara overall...


family wellness



Kebaikan-kebaikan yang you all boleh dapat daripada set ini ialah:

  • Membantu mempertingkatkan kesihatan secara menyeluruh
  • Membantu anda rasa lebih bertenaga
  • Menguatkan sistem imun
  • Membekalkan khasiat untuk kulit, rambut, kuku, tulang dan juga otot yang sihat

Ok jom kita tengok kebaikan setiap satu pulak...

Vitamin B Complex:
Membekalkan kesemua 8 jenis vitamin B yang diperlukan oleh tubuh kita. Vitamin B Complex ini merupakan vitamin yang paling utama untuk mencegah dan mengelakkan kelesuan dan tekanan. Vitamin B juga mempunyai elemen untuk meningkatkan metabolisma, tenaga dan juga kesihatan otak.

Vita-C Plus:
Setiap tablet membekalkan 500mg vitamin c, yang dilepaskan mengikut kaedah pelepasan masa. Fungsi utama vitamin C ialah untuk mencegah penyakit, sebagai antioksidan dan juga sangat penting untuk imun badan kita. Jika rasa hendak demam atau selesema, just ambil 2 biji sehari, instead of 1.

Vita-lea (Multivitamin):
Dirumus khas untuk membekalkan kepada anda 28 vitamin dan mineral yang penting yang diperlukan oleh seorang dewasa. Memberi tenaga, kecergasan tubuh, dan kekuatan mental.

ESP:
Sumber protein non-GMO yang melengkapkan keperluan protein tubuh, yang mengandungi kesemua 9 jenis asid amino yang diperlukan oleh tubuh. Baik untuk hormon, merendahkan paras kolesterol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung.


Senang cerita lah... Ada banyak kekurangan dari makanan seharian kita akibat daripada pencemaran, pemprosesan, dan juga cara masakan... Kalau nutrisi yang diperlukan oleh tubuh kita, sudah mencukupi daripada makanan harian kita, tak perlulah kita amek supplement lagi...

Tapi diri saya sendiri, sangat banyak kekurangan... Dan Alhamdulillah, dengan amek set ni, banyak kebaikan yang saya dah dapat... Antaranya dah tak letih lagi, period teratur, simptom-simptom PMS dah langsung tak ada, dan juga susu melimpah ruah...

So tak salah kan mencuba? Dan, disebabkan supplements ni bukanlah ubat, meaning tiada dadah, jadi Insya Allah, tiadalah kesan sampingan hasil dari pengambilan supplements ni..

Kalau nak cuba, bolehlah hubungi saya seperti di bawah ye :)

Konsultansi percuma semestinya :)

Kalau rasa malu nak contact saya, boleh beli sendiri online... Anda hanya perlu klik di sini sahaja :)





Wafee
Your Shaklee Independent Distributor
SMS/Whatsapp: 0123772115
Emel: wafeeshaklee@gmail.com

No comments:

Post a Comment