Saturday 14 February 2015

Flip Flop yang cute!! Sesuai untuk sape yang tgh planning nak g cuti!


Benda baik harus disharekan?? Just like korang jumpa tempat lunch yang best, mesti korang akan share dengan kawan-kawan kat ofis right?? So here I am nak share sesuatu yang best dengan korang :)



Biasalah bila hampir bulan Mac dan April, ramai di antara kita yang akan pergi bercuti ke pulau-pulau. Well, di antara pulau yang paling banyak menerima pengunjung pada setiap tahun adalah Pulau Perhentian, Pulau Redang dan Pulau Tioman.  Bagi kaki–kaki travel, percutian ke pulau adalah berbeza dengan percutian ke destinasi-destinasi yang lain. Percutian ke pulau adalah sinonim dengan aktiviti-aktiviti pantai dan water sports.


Oleh yang demikian, selain pakaian yang sesuai, jenis kasut yang dibawa juga haruslah bersesuaian.  Anda tidak akan bersiar-siar di pantai dengan memakai high heels bukan? Jenis kasut yang paling sesuai adalah flip flop, flip flop dan FLIP FLOP! Especially if they are cute... Hehe... Yang tu yang penting :p



Flip Flop  atau selipar adalah jenis kasut yang paling sesuai dan praktikal untuk dipakai ketika percutian anda ke pantai. Selain tu, ia juga amat selesa dipakai dan memberikan anda percutian yang benar-benar anda idamkan!

  


Well, jika anda sedang merancang percutian anda dan ingin memiliki sepasang flip flop wanita seperti berikut, layari laman web ZALORA Malaysia hari ini juga untuk membuat pembelian secara online. Temui juga jenama-jenama flip flop terbaik seperti Ipanema, Rubi dan Ripples dengan tawaran harga yang amat berpatutan! 



2 comments:

  1. comel-comel lah wafee sekarang ni punya design kan... :) lama gak menyepi dari blog ni..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah kan kak... saya yg penting pink... Hehe...
      Lepas balik dari umrah aritu, lambat nak pick up balik... ni baru nak cari mood balik... hehe

      Delete