Tuesday 1 July 2014

Testimoni Vivix

Hari ni saya nak share satu testimoni yang saya baaru je dapat.. kisah ibu berpantang consume Vivix...

Ini juga merupakan ilmu yang baru bagi saya, so saya nak share dengan korang semua...


vivix jaundice



Kakak ni, lepas bersalin, baby dia kena jaundice... Then dia ada dengar, antara tips nak kurangkan jaundice baby is bagi baby minum air perahan anggur hitam... Which is new to me... Dulu masa anak sulong tu, mak ada suruh dedahkan bawah cahaya matahari... Tapi tak pernah dengar yang ni... Tapi saya google-google memang ramai yang bagi petua ni... Anyway, lepas dengar petua tu, die pun terus consume Vivix....

And Alhamdulillah, memang jaundice drastically turun after that.... Semuanya dengan kuasa Allah... Hebat kan aturan-Nya... Semua dah ada di sekeliling kita... Kita antara nak kaji ataupun tidak je...

Saya tau betapa runsing dan resahnya ibu-ibu di luar sana kalau anak jaundice... Saya pun terpaksa bertapa di wad selama 5 hari sebab anak saya jaundice... Walhal mama dah takde ape2, mama dah boleh keluar... Tapi terpaksa duduk dalam wad gak sbb tggu anak tak baik jaundice lg... Sampai menangis2 dh stress, tapi tak boleh buat ape... Masa tu, saya serah pada Allah jela... Allah je yang tau apa yang terbaik...

So kalau anak-anak you all ada jaundice, and nak cuba Vivix ni kot-kot boleh baik, bolehlah hubungi saya seperti di bawah ye :)

Sharing is caring :)


Jom join keluarga Shaklee kami!

Wafee
Your Shaklee Independent Distributor
SMS/Whatsapp: 0123772115
Emel: wafeeshaklee@gmail.com

No comments:

Post a Comment