Tuesday 3 December 2013

JOM BERSAMA SAYA

Yes, saya belum ade ribu-riban nak tunjuk kt you all (aiming for next month, Insya Allah)... Belum dpt car bonus utk meyakinkan you all... Belum dpt pergi trip2 luar negara or even umrah sekalipun... 

Tapi dah ramai yg dah pun buktikan yang mereka blh berjaya dengan Shaklee... Semua orang blh berjaya dengan bisnes Shaklee ini, yang penting KONSISTEN dan YAKIN DENGAN KUASA ALLAH... Tidak lupa juga SISTEM yang telah membuatkan orang sebelum kita berjaya...

A big step starts from small steps... So saya nak seru semua orang yang ingin mengubah hidup anda, jom bersama-sama saya kita ubah masa depan kita... Rutin kite skrg ni same je... Bgn pagi, pegi kerja, balik kerja, tdo... Kalau nak buat apa2, kena tggu weekend...

Ms kecik2 saya slalu xsabar nak jadi dewasa... Nak ade family sendiri, duit sendiri, KEHIDUPAN sendiri... Tp skrg? Sy terfikir, mcm ni ke kehidupan as an adult? Mmg semua org kene buat mcm ni ke? Dalaman saya memberontak, sbb saya xdpt nk live my life the way I want...

So this is me now... Wanting to change my life... Kalau anda dh selesa dgn cara hidup anda skrg, takpe go on... Tapi kalau anda nak kan something yang lain, you are welcome to contact me... Saya akan tunjukkan caranya... Hanya dengan RM75, anda akan membuka satu pintu yang berbeza, yang membawa kepada 1001 peluang...



Wafee
Shaklee ID: 1072565
wafeeshaklee@gmail.com
012-3772115 (SMS/Whatsapp)

No comments:

Post a Comment