Tuesday, 31 December 2013

Happy New Year ~

Alkisah anak daraku...

Sedang kami mendengar ceramah UAI di Padang di Butterworth ni...



Belakangku sakittt... Sbb takde tempat nak bersandar... Duduk terbongkok, lenguh la belakangku...



Saje la nak bermanja-manja dengan suamiku... Mintak die urutkan belakangku... Kakak pun tanya...

"Why Mama? Mama nak 'yak' ke?"

Adooiii sayang... Ape kaitan urut belakang dengan nak 'yak' sayang?? Huhu



* Sori kualiti gambar tak lawa... Camera phone jaaa ~

8 comments:

  1. bestnya dapat pegi dengar ceramah UAI..
    anne dapat tengok video je.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe... Alang-alang dah dok Penang... Rugi la kalau xpegi kan? :)

      Delete
  2. bestnyer leh bwk keluarga dengar mmjlis ilmu mcm ni...slain dpt ilmu,ukhwah antara ahli keluarga pn makin erat kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aah, betul tu.. Mak memang ajar dari kecik... Setengah orang rasa leceh, rasa susah nak bawak budak2 tempat2 cenggini... Tapi kitorang angkut je ramai-ramai pun.. Sebab nak biasakan budak-budak ngan majlis-majlis yang macam ni... Sama la dengan masjid pun.. Bawak jeeee :)

      Delete
  3. Bestnya pi ceramah UAI... selalu tgk kat youtube je.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. selalu dengar tak paham... naseb baik yang ni santai2 je... baru paham... hehe

      Delete