Wednesday 13 November 2013

Vivix Shaklee

Apakah itu Vivix?






Vivix adalah sejenis cecair pekat berwarna merah yang terhasil daripada kandungan anggur muskat & tumbuh-tumbuhan lain. Di dalam Vivix, terdapat ramuan yang dipanggil Resveratrol yang bersifat anti-oksida, anti-inflamasi & anti-kanser.

Apakah itu Resveratrol?




Resveratrol ialah sejenis fenol semulajadi yang wujud di dalam tumbuhan anggur terutamanya jenis muskat dan anggur yang berkulit merah.

Kajian santifik menunjukkan resveratrol sangat memainkan peranan dalam memanjangkan usia kerana ia dapat melawan penuaan pada tahap sel.

Bagaimana Vivix berfungsi sebagai penawar diabetes/kencing manis?

1. Meningkatkan sensitiviti tubuh terhadap hormon insulin:

Rintangan insulin adalah salah satu faktor penyumbang utama diabetes/kencing manis. Jika sensitiviti tubuh terhadap insulin dapat ditingkatkan, kita boleh memberhentikan diabetes/kencing manis.

Apabila tubuh kita hilang sensitiviti terhadap insulin, tubuh akan mengeluarkan lebih banyak insulin untuk mengawal aras gula dalam darah. Jadi, dengan meningkatkan sensitiviti tubuh terhadap insulin, amaun insulin yang diperlukan untuk mengawal aras gula dalam darah dapat dikurangkan.

2. Mengaktifkan enzim yang sangat berkuasa dalam tubuh kita

Untuk mencegah atau menyembuhkan diabetes/kencing manis, satu enzim iaitu SIRTI mestilah diaktifkan di mana enzim ini bertanggungjawab terhadap rembesan hormon insulin dan enzim.

Testimoni Vivix 

Testimoni #1: <LEUKEMIA> Anak berumur 6 tahun dan diberi satu sudu teh setiap malam. 5 hari selepas consume, result anak sangat memberansangkan. Sebelum consume, red blood counts di bawah bacaan 0 hingga 0.5 sahaja. Tetapi, selepas 5 hari, red blood counts naik hingga 5. Doktor pun happy. Sekarang, selepas chemotherapy pun dah tak demam.

Testimoni #2: <KENCING MANIS> Suami saya menghadiahkan Vivix untuk ibu saya yang alami kencing manis, darah tinggi dan asma. Selepas hampir seminggu consume, ibu mencuba makanan yang manis – manis, esoknya kerana takut, ibu buat pemeriksaan. Agak terkejut kerana bacaan gula cuma 6.2 berbanding dengan jika tersilap makan sebelum ini. Ibu menelefon saya sehari selepas itu. Saya dan suami sangat gembira. Alhamdulillah, semua ini adalah kehendak Allah.

Testimoni #3: <KENCING MANIS> Seorang pesakit diabetes yang terpaksa operate kakinya. Selepas operate, luka yang dialaminya masih tidak sembuh-sembuh. Alhamdulillah, selepas 2 minggu consume Vivix, 1 sudu the sebanyak 2 hari sekali, lukanya makin sembuh.




So, guys.. Jom dapatkan Vivix anda daripada saya. Kita hanya berikhtiarkan kan.. Resultnya, terserah pada Yang Maha Kuasa.

Daaannn... Istimewa untuk anda bulan INI...JENG JENG JENG!!




SO APA TUNGGU LAGI?? CEPAT CEPAT HUBUNGI SAYA UNTUK DAPATKAN PROMOSI INI!!

*Kalau dapat kumpul a few friends yang nak beli boleh juga dapatkan harga promosi ini..
*Kalau nak beli 1,2,3 atau berapa botol pun boleh.. Just contact saya ye ^_^



Jom join keluarga Shaklee kami!





Wafee
Shaklee ID: 1072565
wafeeshaklee@gmail.com
012-3772115 (SMS/Whatsapp)

No comments:

Post a Comment