Sunday 25 May 2014

Kenapa AJHT hot sangat nii??

Sempena AJHT baru ada stok, dan banyak sangat orang tanya pasal AJHT ni, saya pun bukak buku study pasal AJHT ni.. (Baru nak study!! Huhu)... Yela, nak tau gak nape orang suka sangat dgn AJHT ni...

Ada member saya sampai merayu-rayu mintak saya carikan gak, sebab mak dia dah kehabisan stok.. And baru a few days tak makan, dah sakit balik lutut mak dia!

So jom kita baca pasal AJHT ni... 




AJHT tu apa?

AJHT stands for Advanced Joint Health Tablet... Tapi sebab panjang sangat namanya, panggil ringkas je, AJHT... Secara ringkasnya, AJHT ni adalah supplement untuk sendi...

AJHT ialah satu formulasi proprietari yang menampilakn kombinasi bahan-bahan yang amat berkesan, yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi, dan juga fungsi sendi yang sihat. Ia dihasilkan drpd ramuan-ramuan aktif yang bertindak dengan pantas bagi menyokong makanan kesihat yang diperlukan oleh sendi-sendi.

AJHT ini mengandungi ekstrak unik Boswellia aktif, ekstrak jagung dan nutrien penting yang lain termasuk Zink, Iron, Mangan dan Vitamin C untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan.

Siapakah yang memerlukan AJHT ni?

Bagi mereka-mereka yang dah start sakit-sakit lutut ni, elok la amek AJHT ni... lagipun, AJHT ni supplement, tidak mengandungi dadah... jadi, nak ambil non-stop pun boleh :)

AJHT ni elok la kalau kita nak bagi pada mak, ayah, atuk, nenek yang selalu mengadu sakit-sakit lutut... Almaklumlah, semakin meningkat umur kita, semakin haus lutut kita... 

Pada mereka yang mengamalkan gaya hidup yang aktif dan juga yang kuat bersukan pun elok mengamalkan AJHT ni...

Lagi satu, kalau anda concern pada kesihatan anda, tak perlu la tunggu dah tua atau dah sakit kan... Boleh je diamalkan masa muda n masa blm sakit pun... Prevention is better than cure :)


Kelebihan AJHT


  • Menyokong keselesaan sendi
  • Membantu kekalkan tulang rawan
  • Memelihara kesihatan tisu penyambung
  • melancarkan pergerakan harian
  • Kesan boleh dilihat seawal 5 hari selepas pengambilan!
  • Anti-radang semulajadi
  • Diperbuat daripada sumber tumbuh-tumbuhan
  • Memberi kekuatan kepada struktur sendi

Dan banyak lagi kelebihan-kelebihan yang boleh anda find out sendiri selepas anda mencubanya! Jom dapatkannya sekarang!

Just contact me for order and consultation ye :)
Wafee
Your Shaklee Independent Distributor
SMS/Whatsapp: 0123772115



No comments:

Post a Comment